klanttevredenheid
Als een betrokken, betrouwbare bouwpartner doet Isero graag méér voor onze klanten. Wij willen meer doen voor u met onze uitgebreide kennis en ervaring, vakmanschap en advisering. Wij hopen dat u dit als klant ook ervaart. Daarom luisteren we naar uw ervaringen en wensen.
klantwaarde onderzoek
Omdat wij veel waarde hechten aan uw mening, vragen wij regelmatig aan onze klanten om deel te nemen aan ons klantwaarde onderzoek. Wij zijn dan ook zeer blij met de vele reacties die wij ontvangen. Zo hebben wij op basis van deze feedback diverse bedrijfsprocessen verbeterd en ervoor gezorgd dat u kunt profiteren van een verbeterde dienstverlening.
Het overzicht geeft per jaar weer, hoe onze klanten ons gemiddeld waarderen:
Naast het geven van cijfers is het ook mogelijk om open feedback te geven, over wat Isero kan verbeteren om te zorgen voor een betere klantervaring. Uw feedback wordt serieus genomen en wordt dagelijks beantwoord en verwerkt.
uitgelichte verbeteringen
Er zijn al verschillende processen opgepakt en uitgevoerd om onze dienstverlening te kunnen verbeteren.
= Afgerond
= In ontwikkeling
= Toekomst
Nieuwe website lanceren die voldoet aan de huidige tijd
Een veelgehoorde opmerking vanuit onze klanten was dat de website niet goed functioneerde. De zoekfunctie werkte niet optimaal, het bestellen van artikelen was niet makkelijk genoeg en met het groter worden van de groep voldeed het platform niet meer aan onze eisen.
Daarom is er een geheel nieuwe webshop ontwikkeld, welke Isero de mogelijkheid geeft om aan alle (toekomstige) wensten te kunnen voldoen. Na een project van twee jaar waar verschillende collega’s hard aan gewerkt hebben, is de nieuwe website op een verbeterd platform sinds januari 2019 ‘live’ gegaan voor al onze klanten. Wij zijn trots op dit nieuwe platform en een groeiend e-commerce team wat dagelijks bezig is met het aanvullen van het online assortiment en het verbeteren van de webshop.
Online bereikbaarheid verbeteren
Waar wij voorheen alleen bereikbaar waren per e-mail, telefoon of een bezoek aan de vestiging, hebben wij de communicatiemogelijkheden uitgebreid. Zo hebben wij voor al onze vestigingen een WhatsApp kanaal toegevoegd, waardoor u ook makkelijk praktijksituaties kunt laten zien met een afbeelding. Daardoor kunnen wij u nog sneller helpen en maakt het de communicatie met onze collega’s makkelijker.
Bij het online shoppen kunt u nu ook gebruik maken van de chat-functie, zo kunt u direct advies vragen aan uw Isero specialist als het gaat om assortiment, voorraden of een prijs. Zo kunt u zelf bepalen via welk kanaal u het liefst contact opneemt.
Emissievrije voertuigen
De natuur en de toekomst zijn voor Isero en de meeste klanten van groot belang en daarom hebben wij een groot aantal Emissievrije voertuigen aangeschaft. Het wagenpark met deze voertuigen is groeiende en u zult ze binnenkort ook steeds meer zien rijden.
Deze E-crafters hebben een actieradius van 120 kilometers, maar nog veel belangrijker de CO2 en NoX uitstoot is nul. In het kader van MVO en focus op CO2-reductie is inzet in verstedelijkt gebied op deze manier een grote stap in de goede richting.
Flexibele inzet van personeel voor kortere wachttijden
Onze magazijnmedewerkers worden zo opgeleid dat deze bij kunnen springen op het moment dat dit nodig is. Zo proberen wij de wachttijden voor u te minimaliseren en kunt u snel weer aan het werk. Veel wisselende gezichten is een veel genoemde opmerking in het klantwaarde onderzoek, maar dat is nodig om het specialisme op iedere vestiging op een goed niveau te houden. Zo worden collega’s soms intern doorgeschoven om andere vestigingen van extra kennis te voorzien.
Uitbreiding assortiment
Onze vestigingen worden allemaal omgebouwd en voorzien van onze nieuwe huisstijl. Daarnaast is ervoor gekozen om overal (waar mogelijk) een grotere showroom te creëren, waardoor er plaats is voor een breder en dieper assortiment en welke overzichtelijker is bij het binnen komen. Voorheen werd er vaak gevraagd om mee te lopen naar het magazijn, maar nu kunt u het grootste gedeelte zelf zien. Ook zijn de showrooms voorzien van nieuwe stellingen met een frisse uitstraling en informatieborden, zo kunt u goed zien welke keuze u het beste kunt maken.